Store børn

Med fare for at gøre mine to store drenge meget pinligt berørt så bliver jeg nød til at dele min glæde:

De er kommet helskindede hjem!

Ikke at der var overhængende fare for noget, men for første gang i dag hoppede de glade på cyklerne for at tilbagelægge de små to kilometer ned til vores togstation, hvor de helt selv tog toget ind til Paris. Det var Dracula Untold, der trak, og oven i købet i “vo” (version originale). Det kan man jo kun glæde sig over, at de er blevet så påvirkede (hjernevaskede?) af deres forældre, at de også foretrækker at se film på originalsproget. Men altså, de tog glade afsted og kom glade hjem med friske røde kinder af at cykle op af bakken hjem. Filmen havde været god og det er garanteret ikke sidste gang, de to tager afsted på eventyr uden kedeligt forældreopsyn ;)

Og jeg får helt lyst til at stikke af på en lille biograftur med min bedre halvdel, måske den nye Woody Allen? Mens børnene passer hinanden ..

Skriv en kommentar